Brug vores skabelon til spørgeundersøgelse om kundeservice til at få den feedback, du skal bruge for at fortsætte med at have tilfredse kunder.
Når en kunde kommer til dig for support, kan en positiv oplevelse føre til langvarig loyalitet. Vores skabelon til spørgeundersøgelse om kundeservice er skrevet af fagfolk for at give dig den indsigt, du skal bruge for at yde fantastisk support.
Via feedback fra kunder kan du finde ud af, om de får den hjælp, de skal bruge, og hvad du kan gøre for at skabe endnu stærkere forhold. Få kundefeedback på, hvor effektivt repræsentanter lytter, forstår og håndterer spørgsmål fra kunder. Du kan endda brugerdefinere denne skabelon for at spørge om anliggender, som er relevante for dit kundesupportteam.
Hvis du vil bruge vores professionelle skabeloner til spørgeundersøgelser, skal du tilmelde dig en SurveyMonkey-konto, klikke på "Opret spørgeundersøgelse", vælge at starte din spørgeundersøgelse fra en skabelon, og derefter finde den skabelon du vil bruge.
Vi har så mange effektive funktioner til at lancere spørgeundersøgelser hurtigt, men disse er de mest populære blandt nye brugere.
Færdige temaer, tilgængelige farvepaletter, brugerdefinerede skrifttyper, branding og meget mere.
Indsaml besvarelser af spørgeundersøgelser via e-mail, website, sms, sociale medier, QR-koder, offline og meget mere.
Automatiske oversigter over resultater, filtre, brugerdefinerede dashboards, krydstabuleringsrapporter, tekstanalyse og meget mere.
Læs om vores kunder, se webinarer og få vejledninger i at indsamle feedback inden for din branche.
Få tip til, hvordan du opretter bedre spørgeundersøgelser, får de seneste produktnyheder eller se vores research.
Se vejledninger om, hvordan funktioner fungerer, læs mere om fakturering og kontakt kundesupport.